Dostawa towarów
Sprzedawca realizuje dostawę towaru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD w terminie 1-2 dni roboczych od dnia wydania towaru kurierowi DPD.
Firma kurierska DPD (https://www.dpd.com.pl),
Standardowo DPD dostarcza przesyłki w następny dzień roboczy po nadaniu. Po odebraniu przesyłki przez kuriera DPD, Klient ma możliwość sprawdzenia stanu realizacji przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke (po nadaniu przesyłki, Klient otrzymuje za pośrednictwem poczty e-mail informację zawierającą numer przesyłki wraz z linkiem do monitorowania przesyłki).
W dniu doręczenia na stronie internetowej DPD, Klient może uzyskać informację na temat numeru telefonu do kuriera zajmującego się dostawą przesyłki. Ponadto istnieje możliwość kontaktu telefonicznego z kurierem celem ustalenia dokładnej godziny dostarczenia przesyłki.
W przypadku wybrania płatności za pobraniem, płatność może nastąpić zarówno gotówką lub kartą płatniczą u kuriera DPD.
Termin dostawy oblicza się w następujący sposób:
-
przy płatności przelewem, płatnościach elektronicznych, termin ten rozpoczyna się od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy – towar wysyłany jest po wpłynięciu przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy,
-
przy płatności za pobraniem, termin ten rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne, chyba, że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszt dostawy towaru są następujące:
-
przy płatności przelewem: przesyłka Kurier DPD – 14,00 zł,
-
przy płatności za pobraniem: przesyłka Kurier DPD – 17,00 zł.
-
przy płatności przelewem: odbiór w Paczkomacie InPost – 14,00 zł,
Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru towaru w Paczkomacie InPost na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, umożliwiający odbieranie paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Doręczenie przesyłki do Paczkomatu realizowane jest w terminie 2 dni roboczych od dnia jej nadania. Klient zostaje powiadomiony za pośrednictwem poczty e-mail oraz drogą sms, iż paczka czeka na odbiór. W momencie nadania przesyłki, Klient otrzymuje specjalny komunikat mailowy oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejne powiadomienie, Klient otrzymuje w chwili doręczenia przesyłki do wybranego Paczkomatu. Powiadomienie będzie zawierało kod odbioru składający się z 6 cyfr, który należy użyć odbierając paczkę. Paczkę należy odebrać w terminie 48 godzin od momenty jej doręczenia do Paczkomatu. W przypadku nie odebrania przesyłki z Paczkomatu, przesyłka zostanie przetransportowana do najbliższego Oddziału InPost. Adres, pod który przesyłka zostanie przewieziona zostanie wysłany do Klienta drogą sms oraz e-mailem. W przypadku nie odebrania przesyłki w terminie 3 dni od momentu jej dostarczenia do Oddziału InPost, paczka zostanie zwrócona do Sprzedawcy.
Odbiór w siedzibie Sprzedawcy
Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru osobistego towaru w siedzibie Sprzedawcy pod adresem: BODY FAN Izabela Wibig, ul. Inflancka 25/158, 91 – 852 Łódź, od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru towaru.